alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Espace IV FL 2.0 16V Turbo (170KM)

Renault Espace IV FL 2.0 16V Turbo (170KM)

Wyświetleń: 1198

Dane techniczne

Renault Espace IV FL 2.0 16V Turbo (170KM)
Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]270
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]205
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)9.7

Lata produkcji: 2006-2012Turbosprężarka

Nadwozie:

  • van

Segment: K (vany)

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

12.5l9.6l7.9l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju5.4 L
Wymiana oleju20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu120.000

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 16V13619112.59.4
3.5 V6 24V2413308.112.0

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(8.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

12.0l10.0l8.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Przem11.10.2017

Polecam!

Grand Espace, 2007, 188000
Średnia ocena:
(8.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

12.0l10.0l8.0l

Opinia:Polecam dla rodzin 4+. Świetny samochód na dalekie wyjazdy.
Zalety:Wygoda Widoczność
Wady:Zestopniowanie skrzyni biegów Spalanie Jakość plastików

22.10.2018BuPolecam!

Przelatałem już 180tys. na gazie. Przebieg całkowity 360. Padły cewki, urwało się koło pasowe, padł alternator i gumy od turbo. Dwa razy uszczelka pod miską, co jest związane z dziwnym pomysłem przymocowania do miski dolnej poduszki silnika. Koszty napraw niskie z wyjątkiem alternatora. Regeneracja się nie opłaca, trzeba kupić oryginał i będzie spokój. Serwis klimy zrobiony raz po 8 latach, brakowało tylko 10% czynnika. Jak na ten przebieg uważam, że jest bardzo ok. Pali mi średnio ok. 11-12l gazu więc nie ma tragedii. Generalnie auto z tym silnikiem można brać w ciemno o ile nie ma najechane 500 tys. Ważne, że nigdy nie zawiódł w trasie a zjeździłem nim całą Europę.

14.07.2018GrzegorzPolecam!

Silnik jak na razie świetnie współpracuje z instalacja LPG .Od pierwszego dnia (odebrany z salonu) ma założoną instalację LPG i do dzisiaj przejechał 85 tyś. Zero problemów. Mam również zainstalowanego powerboxa i wszystko to razem współpracuje bez zarzutu. Spalanie to 12 l/lpg. (Benzyny nie wiem bo do dzisiaj nie jechałem odcinków wystarczających do pomiaru).Silnik na hamowni wykazuje 367 N/m momentu obrotowego i 220 km (fabrycznie 190).Wymieniam olej co 15 tyś.5w50- to ze względu na turbinę i nic się nie dzieje.

26.04.2018TomaszPolecam!

2.0T F4RT tak jak 2.0 16V F4R znakomicie znosi LPG, to jedna z najlepszych jednostek benzynowych Renault, dziwią mnie te bzdurne opisy, że silniki doładowane nie znoszą LPG i przez to zużywają się turbiny, grubszej teorii to już nie słyszałem !

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1