alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Renault Clio III 1.2 TCe (101KM)

Renault Clio III 1.2 TCe (101KM)

Wyświetleń: 2433

Dane techniczne

Renault Clio III 1.2 TCe (101KM)
Pojemność [cm3]1149
Moc [KM]101
Moment obrotowy [Nm]145
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]183
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)11

Lata produkcji: 2005-2013Turbosprężarka

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.4l5.8l4.8l

19.03.2019Clio IIIPolecam!

1.2TCe z LPG 800tys.km https://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-800-tys-km-przebiegu-w-clio-i-to-na-nauce-jazdy,nId,2861754?fbclid=IwAR2cDVSdXwoTXGKegFbMZwTiRk1K0JEtuHCIKIIbVQ8tyoT3qPYjUjWVLIc

11.03.2019ClioPolecam!

U mnie również ponad 200tys. i nie chce się nic zepsuć :)

02.03.2019Clio Polecam!

Dobry i bezproblemowy silnik przejechane od nowości ponad 210 tyś w naszej firmie i nigdy nie zawiódł.Serwis bezporoblemowy,tanie części i każdy mechanik zabierze się do jego naprawy bez zbędnych formalności (prosta konstrukcja). Silnik żwawy ładnie się zbiera a to za sprawą turbinki i spala nie wiele jak na benzynkę.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuElf 5W40
LIlość oleju4.0 L
Wymiana olejuco 20.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.2 16V6510514.55.9
1.2 16V7510713.45.9
1.6 16V11215010.26.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2