Peugeot

Peugeot 308 II 1.6 16V THP 156KM (EP6CDT)

6378

Dane techniczne

Peugeot 308 II 1.6 16V THP 156KM (EP6CDT)
Pojemność [cm3] 1598
Moc [KM] 156
Moment obrotowy [Nm] 240
Rodzaj wtrysku bezpośredni
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 216
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.0

Lata produkcji: 2013-2017 Turbosprężarka

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 7.7L

Średnie 5.6L

Trasa 4.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W30
Ilość oleju 4.2-4.5
Wymiana oleju 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.2 12V e-THP 130KM 9.5 1 0 6.2 l/100km
1.2 12V VTi 82KM 9.3 1 0 5.0 l/100km
1.2 12V e-THP 110KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (6.5)
Trwałość silnika 4.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 4.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.5L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

64%
9%
9%
9%
9%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

08.03.2023 308 II 98 500
Średnia ocena: (6.5)
Trwałość silnika 4.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie benzyny 10.0/10
Koszty utrzymania 4.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.5L

Trasa 6.0L

Opinia: Auto bardzo wygodne, dobrze sie prowadzi. Moc zupelnie wystarczajaca, przy tej wadze 160km pozwala na bycie szybszym od wiekszosci aut. W Niemczech 200 km/h nie stanowi najmniejszego poblemu. Niestety silnik bardzo kaprysny i drogi w utrzymaniu pomimo malego spalania. Auto polecam ale raczej z Dieslem 2.0 HDI
Zalety: -Dobry stosunek mocy do wagi -Male spalanie zarowno w miescie jak i w trasie -Duzy moment obrotowy od samego dolu
Wady: -Drogi w utrzymaniu -Padajace pompy wysokiego cisnienia -Padajace wtryski -Lancuch rozrzadu -Zbyt dlugie biegi ale to akurat norma we wszystkich autach turbo
Polecam

Najbardziej awaryjna część

64%
9%
9%
9%
9%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 11