Peugeot

Peugeot 308 I FL 1.4 16V VTi 98KM (EP3C)

7800

Dane techniczne

Peugeot 308 I FL 1.4 16V VTi 98KM (EP3C)
Pojemność [cm3] 1397
Moc [KM] 98
Moment obrotowy [Nm] 136
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 182
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.7

Lata produkcji: 2011-2014

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 8.7L

Średnie 6.5L

Trasa 5.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W30
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju 30.000 km
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 16V VTi 120KM 9.0 2 0 7.1 l/100km
1.6 16V THP 156KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
1.6 16V GTI 200KM 0.0 0 0 0.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 9.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 6.9L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

64%
0%
0%
0%
36%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

05.08.2017 Mariusz Peugeot 308 FL 1.4 16V 98KM 2012r 159 tyś
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 9.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 6.9L

Trasa 5.5L

Opinia: Dobry zakup bo nie zawiodłem się na rekomendacjach które czytałem o aucie Peugeot 308. Jest nowoczesny i w swoich osiągach mocny i dynamiczny. Wszystko porządnie wykonane i jak na razie służy. Spalanie jest na prawdę niskie co przy dość sporym aucie jest rzadkie. Jest lekki
Zalety: dynamika, wysoka kultura pracy silnika, nowoczesny, spalanie
Wady: poziom oleju
Polecam

Najbardziej awaryjna część

64%
0%
0%
0%
36%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 11