alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 208  1.6 16V VTi (120KM)

Peugeot 208 1.6 16V VTi (120KM)

Wyświetleń: 1186

Dane techniczne

Peugeot 208  1.6 16V VTi (120KM)
Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]120
Moment obrotowy [Nm]260
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]216
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)7.3

Lata produkcji: 2012-2015

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.4l5.7l4.5l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.2 VTi8211812.25.3
1.4 VTi9513610.55.7
1.6 THP1552607.35.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(10.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.0l6.2l5.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Tomek27.09.2017

Polecam!

Peugeot 208 1.6 16V 120KM 2013r. 99tyś
Średnia ocena:
(10.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.0l6.2l5.0l

Opinia:Spełnia w 100% moje oczekiwania, to jeden z nielicznych aut, które nie zawodzą. Bardzo nowoczesny, z wysoką kulturą pracy silnik. Można śmiało ruszać w długą trasę z jedną walizką no to chyba mały mankament bo bagażnik niewielki. Daje przyjemność z jazdy i spala na trasie przy spokojnej jeździe poniżej 5L. Rewelacja!
Zalety:silnik, spalanie, prowadzenie, sterowność, wyciszenie
Wady:olej ciągle muszę go kontrolować!

14.07.2018AndrzejPolecam!

Największy problem to kłopoty ze znalezieniem mechanika poza ASO który umie diagnozować silnik. Podczas drobnych usterek/cewka, napinacz paska klinowego/ słyszałem ten typ tak ma albo musimy poczekać aż będzie błąd w komputerze - co i tak nie pomogło, a chcieli już wymienić rozrząd. Od tego roku jeżdżę do ASO i mam spokój a koszty też akceptowalne gdyż samochód ma 6 łat i 20proc. zniżki na serwis. Olej 1l na 3000 km. Trzymam około max. Dynamika niezbyt duża, ale masa pustego samochodu to ponad 1600 kg. Skróciłem tylko okresy między przeglądami do ok 18 tys. Spalanie na wakacjach autostrada klimatyzacja czasem góry 7.2-7.5, ale 6 biegu brakuje. W mieście 10. Większość trasa ok4 km ścisłe centrum. Mam go od nowości, już 7 rok.

01.03.2018MarcinPolecam!

Auto w rodzinie od nowości. Olej total ineo ecs 5w30 utrzymywany na poziomie górnej granicy MAX, zgodnie z zaleceniami mechaników z ASO, co ma uchronić przed przedwczesnym zużyciem i naprawą rozrządu. Auto dzięki zmiennym faz rozrządu zbiera się śmialo z dolnych obrotów. Jeśli chodzi o spalanie, to wszystko zależy od ciężkości nogi kierowcy. Jazda w trasie z 4 osobani i prędkości rzędu 80-100km/h to spalanie na poziomie 6,2- 6,5 l. Jazda na tempomacie na trasie szybkiego ruchu 120KM/h -7,2 l Jazda szybsza na poziomie 140-170 KM/h to juz spalanie 9,0-13l Wielki minus brak 6- biegu aż się prosi przy 120Km/h i 35000obr/min wrzucić wyższy bieg. Po przejechaniu od nowości niecałych 40 000KM nie stwierdziłem żadnych usterek ani problemów. Auto jak prawie każda benzykna spala trochę oleju i tutaj jak jeżdże spokojnie to 0,7l-1,0l oleju na 10 000km , ale jak pokręce na obrotach ( 160KM/h na trasie) to śmiało weźmie 1,5l oleju na 10 000km

06.02.2018KrzysztofPolecam!

Ma ten silnik i mam bardzo mieszane uczucia. Ja trafiłem na egzemplarz, który bierze olej. W tych silnikach niestety ale zdarza się często. Ja mam zużycie oleju na poziomie 0.7 / 1000. Poza tym nie mam żadnych innych zastrzeżeń. Dynamika i kultura pracy jak najbardziej OK. W Krakowie spalanie w zimie potrafi wyskoczyć na poziom 11L/100 km, w trasie to można nawet i 6.5L/100km. Autostrada to około 8 L.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1