alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Peugeot 208  1.6 16V VTi (120KM)

Peugeot 208 1.6 16V VTi (120KM)

Wyświetleń: 2915

Dane techniczne

Peugeot 208  1.6 16V VTi (120KM)
Pojemność [cm3]1598
Moc [KM]120
Moment obrotowy [Nm]260
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]216
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)7.3

Lata produkcji: 2012-2015

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.4l5.7l4.5l

21.08.2019Citroen C-elyseePolecam!

Bardzo dobry silnik. Wysoka kultura pracy, dobre przyspieszenie i małe spalanie. Przebieg 87.000 km. Nie potwierdzam wysokiego zużycia oleju, miałem doświadczenia z innymi silnikami w różnych autach, zużycie tego silnika jest mniejsze niż w innych. Stosuję olej przewidziany przez producenta, wymieniam co ok. 15.000 km, robię to sam.

15.08.2019Citroen DS 4Polecam!

Opinie na polskich forach absolutnie przekłamane. Mam to auto 9-ty rok i od 8-miu lat jeżdżę na LPG na którym zrobiłem 179 tys.km i wszystko jest super. Trzeba dbać o zmianę oleju, ja zmieniam co 12-15 tys.km, a nie co 20000-30000 a później narzekać jaki słaby motor. To kierowcy/właściciele tacy bywają nie dbając o swoje auta.

14.07.2018AndrzejPolecam!

Największy problem to kłopoty ze znalezieniem mechanika poza ASO który umie diagnozować silnik. Podczas drobnych usterek/cewka, napinacz paska klinowego/ słyszałem ten typ tak ma albo musimy poczekać aż będzie błąd w komputerze - co i tak nie pomogło, a chcieli już wymienić rozrząd. Od tego roku jeżdżę do ASO i mam spokój a koszty też akceptowalne gdyż samochód ma 6 łat i 20proc. zniżki na serwis. Olej 1l na 3000 km. Trzymam około max. Dynamika niezbyt duża, ale masa pustego samochodu to ponad 1600 kg. Skróciłem tylko okresy między przeglądami do ok 18 tys. Spalanie na wakacjach autostrada klimatyzacja czasem góry 7.2-7.5, ale 6 biegu brakuje. W mieście 10. Większość trasa ok4 km ścisłe centrum. Mam go od nowości, już 7 rok.

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.0 VTi6895144.3
1.2 VTi8211812.25.3
1.6 THP1552607.35.7

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 2):
(9.9)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.5/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.9l6.6l5.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2

Opinie użytkowników

Michał28.03.2019

Polecam!

Peugeot 208 1.6 VTi 120 KM Allure
Średnia ocena:
(9.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.8l6.9l6.0l

Opinia:Auto bardzo przyjemne w użytkowaniu, zarówno w mieście jak i na trasie.
Zalety:+ mocny silnik jak na tak mały i lekki samochód, + niezłe spalanie, + pojemny zbiornik paliwa
Wady:- usterka włącznika przedniej szyby po 30 tys. km - czasami zawieszające się radio (naprawia się samo po ponownym zapłonie)
Tomek27.09.2017

Polecam!

Peugeot 208 1.6 16V 120KM 2013r. 99tyś
Średnia ocena:
(10.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
10.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.0l6.2l5.0l

Opinia:Spełnia w 100% moje oczekiwania, to jeden z nielicznych aut, które nie zawodzą. Bardzo nowoczesny, z wysoką kulturą pracy silnik. Można śmiało ruszać w długą trasę z jedną walizką no to chyba mały mankament bo bagażnik niewielki. Daje przyjemność z jazdy i spala na trasie przy spokojnej jeździe poniżej 5L. Rewelacja!
Zalety:silnik, spalanie, prowadzenie, sterowność, wyciszenie
Wady:olej ciągle muszę go kontrolować!

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2