alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra G FL 1.8 16V ECOTEC (125KM)

Opel Astra G FL 1.8 16V ECOTEC (125KM)

Wyświetleń: 1730

Dane techniczne

Opel Astra G FL 1.8 16V ECOTEC (125KM)
Pojemność [cm3]1796
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]170
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]205
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)9.5

Lata produkcji: 2002-2005

Nadwozie:

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

9.8l7.8l5.8l

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrząduco.60.000 km

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 16V9012512.57.2
1.6 16V10015011.57.5
2.2 16V1472038.88.4

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(9.5)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.0l8.0l7.0l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 18

Opinie użytkowników

Marcin13.07.2017

Polecam!

Astra H 2005 przebieg 166,700km
Średnia ocena:
(9.5)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
10.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.0l8.0l7.0l

Opinia:Polecam ! posiadam drugą już astrę z tym silnikiem i zagazowaną.
Zalety:druga Astra z tym silnikiem nie bierze ani grama oleju
Wady:sonda lambda, wymiana rozrządu koniecznie co 60 tys km

04.08.2018przemekPolecam!

Cos pomieszaliscie. Silnik z18xe jest bezposrednim nastepca silnika x18xe1. Silnik x18xe to zupelnie inna konstrukcja oparta na tzw duzym bloku, to poprostu zmniejszone 2,0. Za to silnik x18xe1 oraz z18xe to konstrukcje na "malym bloku". Sa ta prawie te same silniki, roznica jest tak, ze x18xe1 mial 116 koni, a ten nowszy 125 koni. W x18xe1 byl egr, przepustnica na linke, jedna sonda lambda, katalizator pod samochodem. W z18xe nie ma egr, sa dwie sondy, elektroniczna przepustnica oraz katalizator w kolektorze wydechowym.

07.12.2017PawełPolecam!

Łatwy montaż LPG to chyba nie wada?

08.10.2017ZenekPolecam!

Bzdury napisane w wadach tego silnika. Z18XE nie posiada zaworu EGR więc nie ma co sie psuć. Sondy lambda wcale nie są awaryjne ani cewki zapłonowe. Pasek rozrządu jest normalną częścią którą wymienia się w czasie eksploatacji auta. Jak kupujemy kiepskie i tanie części zamienne,to jest płacz że zrywają się paski, sondy nie działają itp. Ogólnie silnik prosty, trwały i posiada hydrauliczną kompensację luzu zaworowego.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 15