alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra H 2.0 16V Turbo (170KM)

Opel Astra H 2.0 16V Turbo (170KM)

Wyświetleń: 2621

Dane techniczne

Opel Astra H 2.0 16V Turbo (170KM)
Pojemność [cm3]1998
Moc [KM]170
Moment obrotowy [Nm]250
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]217
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.9

Lata produkcji: 2004-2006Turbosprężarka

Nadwozie:

  • hatchback

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

12.9l9.1l6.9l

30.10.2017BertPolecam!

super motor użytkuje już 4 rok i polecam

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco 30.000 km lub 2 lata
Wymiana rozrządupo 120.000 km /drugi po 60.000

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 16V9012513.76.3
1.6 16V10515012.36.5
1.8 16V12517010.87.8

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 1):
(9.0)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
9.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10
Głosy według opinii użytkowników:10

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l8.5l7.5l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

Bartek19.01.2017

Polecam!

Opel Astra GTC Turbo Cosmo ( 2005r, 170KM)
Średnia ocena:
(9.0)
Trwałość silnika
9.0/10
Niezawodność auta
9.0/10
Spalanie benzyny
9.0/10
Koszty utrzymania
9.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l8.5l7.5l

Opinia:Całkiem niezły samochód. Mimo swojej dużej masy, całkiem zrywny - więc z szybkim włączeniem się do ruchu problemów nie ma. Fajna i całkiem agresywna linia. Odpowiednie dbanie o motor i turbinę sprawi,że będziemy się cieszyć nim bardzo długo :)
Zalety:Pakowność, przyspieszenia, spalanie, komfort.
Wady:Mowią i piszą,że silnik dorównuje trwałością kartce papieru. trzeba mocno dbać.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2