alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mitsubishi Lancer VIII 1.8 16V MIVEC (143KM)

Mitsubishi Lancer VIII 1.8 16V MIVEC (143KM)

Wyświetleń: 7443

Dane techniczne

Mitsubishi Lancer VIII 1.8 16V MIVEC (143KM)
Pojemność [cm3]1798
Moc [KM]143
Moment obrotowy [Nm]178
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]204
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)9.8

Lata produkcji: od 2007

Nadwozie:

  • hatchback
  • sedan

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.4l7.7l6.1l

23.12.2019Lancer XPolecam!

Polecam. Silnik dynamiczny i przy odpowiednim obchodzeniu się z pedałem gazu- ekonomiczny. Powyżej 4.000 rpm budzi siędo życia, dostaje dzikiegojadu (dzikiego jak na swoje możliwości- bez uturbienia). Posiadam instalację gazową bez lubryfikacji. po 150.k przebiegu- planowałem głowicę, oczywiście wymiana większości szklanek była nieunikniona. Śmiga dalej na gazie bez lub.

09.08.2018Romi Polecam!

Silnik jest bezawaryjny to jego duży atut,niestety spalanie w aucie jest zbyt wysokie średnio 9-10 l a na trasie po wyżej 140-150 km/h to nawet 12l.Dynamika jest na dobrym poziomie silnik lubi wysokie obroty.

24.09.2017BogdanPolecam!

Jak dla mnie rewelacja świetny silnik o bardzo dobrych parametrach,super przyspieszenie świetna dynamika.Polecam dla osób lubiących charakter sportowy silnika jest naprawdę dobrze jak nie bardzo dobrze.Problemów z silników nie miałem żadnych a mam go juz czwarty rok, ponsze tylko koszty serwisu oraz paliwa. Bardzo dobry silnik o świetnej dynamice i przyzwoitym spalaniu.

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana oleju20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.5 16V10914311.66.4
1.6 16V11715511.15.9

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 2):
(8.6)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
6.5/10
Koszty utrzymania
8.0/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.5l9.0l7.3l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 6

Opinie użytkowników

Lancer 1.8 Sport back 200903.01.2020

Polecam!

2009 / 210000 tyś. km
Średnia ocena:
(9.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

11.0l9.0l7.0l

Opinia:Niewiele jest jeszcze takich aut w dobie downsizing, stara sprawdzona szkoła konstruowania silników bez żadnych bezpośrednich wtrysków!!! Można rzecz "Ostatni Samurai" osobiście wolę aby samochód spalił 2 litry więcej benzyny na 100km ale był bardziej bezawaryjny niż był tzw. "EKO" a po 40-50 tyś. kilometrów nadawał się na złom jak niestety teraz czesto bywa
Zalety:duża trwałość, zerowa awaryjność, wnętrze, sylwetka, zawieszenie
Romi09.08.2018

Polecam!

Lancer 2009 r 176.000 km
Średnia ocena:
(8.3)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
5.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

12.0l9.0l7.5l

Opinia:Gdyby nie spalanie to było by idealnie,niestety spalanie jest zbyt wysokie i to w każdej opcji. Silnik lubi wyższe obroty a przy tym każde wciśnięciu gazu natychmiast spalanie wzrasta.Komputer pokazuje w mieście 11-12 litrów mieszane trasa /miasto wychodzi 9 litrów,żeby osiągnąć wynik po niżej 7 l trzeba jechać z prędkością 80-90km/h.Po za tym auto jest bezawaryjne koszty to jedynie wymiana oleju filtrów i części zużytych (tarcze,-hamulce). Mam mieszane uczucia czy był mógł go polecić z czystym sumieniem ? Jako całokształt można powiedzieć że jest OK,ale jeżeli ktoś patrzy na koszty paliwa to zdecydowanie nie.
Zalety:duża trwałość,zerowa awaryjność,wnętrze,sylwetka,zawieszenie
Wady:spalanie !!!

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6