alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mazda 5 CR 1.8 16V MZR (116KM)

Mazda 5 CR 1.8 16V MZR (116KM)

Wyświetleń: 3016

Dane techniczne

Mazda 5 CR 1.8 16V MZR (116KM)
Pojemność [cm3]1798
Moc [KM]116
Moment obrotowy [Nm]165
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]182
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)11.4

Lata produkcji: 2005-2010

Nadwozie:

  • minivan

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

10.3l7.6l6.2l

23.03.2018PioterOdradzam!

Awaria uszczelniaczy zaworowych po 150tyś km. Problem z pierścieniami olejowymi to w tym silniku standard. Robisz to co 120 tyś... Dobrze że gaz przyjmuje.

13.07.2017WaldekPolecam!

Silnik bardzo trwały i bezawaryjny mam go od 6 lat w Mazdzie 5 i po za tankowaniem nic nie dokładam do auta.Poruszam się w większości na trasie ale miasto też mi nie jest obce,auto raczej do umiarkowanie spokojnej jazdy bo moc nie jest wygórowana.Mocy nie brakuje ale przy wyprzedzaniu trzeba redukować .Powiem tak przy spokojnej jeździe silniczek jest super i oszczędność na dobrym poziomie ale jak zaczynamy szarżować to wir w baku powyżej 10 L ale przy spokojnej jeździe około 7 L.Jedynym mankamentem jest spory pobór oleju i to wszystko co złego.

Zalecane przez serwis

?Typ oleju5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana oleju20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 MZR14618510.88.2

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość silnika
0.0/10
Niezawodność auta
0.0/10
Spalanie benzyny
0.0/10
Koszty utrzymania
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

Brak danych (dodaj swój raport)

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Dodaj opinię

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj