alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Honda Civic VIII 1.8 16V i-VTEC (140KM)

Honda Civic VIII 1.8 16V i-VTEC (140KM)

Wyświetleń: 4240

Dane techniczne

Honda Civic VIII 1.8 16V i-VTEC (140KM)
Pojemność [cm3]1799
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]174
Rodzaj wtryskuwielopunktowy
Skrzynia biegów6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]204
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)8.9

Lata produkcji: 2006-2011

Nadwozie:

  • hatchback
  • sedan

Segment:

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.5l6.7l5.5l

13.11.2018PawełPolecam!

Silnik świetny, mam już 292 000 km realnego przebiegu, 2-gi właściciel, silnik nie żłopie oleju. Jedyne co w tym silniku może się spieprzyć to terkoczący napinacz paska osprzętu, siada w nim tłumik drgań napinacza. Ale nie jest to problem, na rynku dużo oryginalnych części używanych a sam silnik taniutki bo nie ma na niego popytu bo się nie psuje. Jedyna poważniejsza naprawa to sprzęgło klimatyzacji które się skończyło. Co ciekawe zawieszenie nadal sprawne i nie ma luzów!!! Silnikowi nie żałować oleju!, wymieniany co max 10 000 km wraz z filtrem oczywiście. Silnik lubi olej o lepkości czyli 30 lub 40 na nasz klimat 0/5W20/30/ lub 5W40 jak lubimy dać w piec. Spalanie tego silnika po mieście na miejscu w zimie potrafi zjeść 10L/100 km ale w trasie 6,5L/100km z klimą to całkiem dobry wynik jak na benzynę o takiej pojemności. Komputer zaniża o 0,5L swoje wskazania. Silnik dynamiczny choć stworzony pod ekojazdę a nie wariactwa, kręci się tylko do 6200 rpm. Motor posiada ciekawe rozwiązania techniczne jak zmienny dolot (klapę redukującą) oraz natrysk oleju na denko tłoka, tłoki pokryte molibdenem, galwanizowane pierścienie tłokowe, gładzie honowane geometrycznie, zawór w kanałach dolotowych redukujący straty z pompowania, trwały łańcuch rozrządu. Silnik jest majstersztykiem a do tego kręci kosmiczne przebiegi. W silniku trzeba regulować zawory co jakieś 25 tyś. a na LPG nawet częściej, na szczęście nie jest to kosztowne. Polecam wszystkim którzy się wahają, udana jednostka.

17.10.2018TomaszPolecam!

Świetny silnik, bezawaryjny, spalanie w trasie jak się postarać poniżej 6 litrów, fajnie wchodzi na obroty, trochę głośny przy dużych prędkościach ale taka jest charakterystyka Hondy

29.09.2018PawelPolecam!

Mam i powiem tak, jest dość dynamiczny ale chciałbym mieć trochę więcej mocy, bezawaryjnosc to rekompensuje. Twarde zawieszenie, wszystko czuć i głośno ale za to świetnie trzyma się drogi, naprawdę kot. Jak na auto o sportowym zacięciu to na dzisiejsze czasy za mało zwawego reagowania na pedal gazu , ale to już moje indywidualne preferencje ..jeśli lubisz spokojna jazdę to będziesz mile zaskoczony. Tragedii też nie ma , auto jedzie. Mam w wersji style Edition i dla mnie komfort jest ok. Brakuje tego drobiazgu co zrobili w x generacji - miejsca na długopis czy położenie telefonu, wszystko muszę kłaść albo na siedzenie pasażera lub do kieszeni drzwi. Naprawdę fajne auto godne polecenia.

Zalecane przez serwis

?Typ oleju0W30
LIlość oleju3.4 L
Wymiana oleju20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządułańcuch

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.4 8V8311914.25.9
1.4 16V99127135.9
2.0 16V2011966.69.2

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów 2):
(8.9)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
7.5/10
Koszty utrzymania
8.0/10
Głosy według opinii użytkowników:20

Spalanie według użytkowników

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.0l6.9l6.1l

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 8

Opinie użytkowników

VIII06.06.2019

Polecam!

2010/130000
Średnia ocena:
(9.0)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
8.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

8.5l7.0l6.2l

Opinia:Super auto, polecam.
Zalety:silnik, mało awaryjne, mało traci na wartości
Wady:widoczność do tyłu
Grzegorz15.05.2017

Polecam!

Honda Civic VIII Hatchback 2009 r.
Średnia ocena:
(8.8)
Trwałość silnika
10.0/10
Niezawodność auta
10.0/10
Spalanie benzyny
7.0/10
Koszty utrzymania
8.0/10

Spalanie według użytkownika

Spalanie

MiastoŚrednieTrasa

7.5l6.7l5.9l

Opinia:Niezawodny samochód, silnik bez turbiny, wysoka trwałość, niezłe zawieszenie, dużo miejsca w środku, dość twarde i głośno wewnątrz. Spalanie przy tej pojemności bardzo dobre.
Zalety:Niezawodne, pakowne, zadowalające zużycie paliwa, bezusterkowe, siedzenia magicseats, trzyma swoją cenę.
Wady:Głośno w środku po przekroczeniu pewnej prędkości, twarde zawieszenie, ograniczona widoczność do tyłu.

Najbardziej awaryjna część

Silnik
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
Rozrząd
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Elektronika
zagłosuj
Inne
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 2