Honda

Honda Civic VIII 1.8 16V i-VTEC 140KM (R18A2)

27083

Dane techniczne

Honda Civic VIII 1.8 16V i-VTEC 140KM (R18A2)
Pojemność [cm3] 1799
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 174
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 204
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.9

Lata produkcji: 2005-2011

Nadwozie: hatchback

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 6.7L

Trasa 5.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W30
Ilość oleju 3.4
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 16V 201KM 8.5 1 0 9.0 l/100km
1.4 8V 83KM 8.3 1 0 6.7 l/100km
1.4 16V 100KM 8.4 2 0 6.8 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 4) (9.1)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 8.3/10
Głosy według opinii użytkowników: 4 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.6L

Średnie 7.4L

Trasa 6.3L

Najbardziej awaryjna część

4%
4%
8%
0%
55%
6%
2%
4%
19%
Suma głosów: 53

Opinie użytkowników

29.03.2023 Honda civic gen 8 Type S 2008r. 180tyś
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.1L

Średnie 7.8L

Trasa 6.5L

Opinia: Mam wersje Type S, oczywiście z silnikiem 1.8 140KM. Ogólnie bardzo polecam, nawet mimo pewnych wad. Uczciwa ocena to 9/10 i nie sądzę, aby w tych pieniądzach dało się kupić lepszego compacta.
Zalety: -Niskie spalanie -Dynamiczne przyspieszenie (niby tylko 140KM, ale buda lekka więc całkiem fajnie to jedzie) -Przestronność wnętrza -Wygodne i przemyślane rozwiązania technologincze (np. Magic seats) -Ponad czasowy design, który nawet dzisiaj wygląda dobrze i godnie się starzeje
Wady: -Cena (civic 8 gen trzyma cenę, lata lecą, a mimo to cena nie maleje. Oczywiście może być to też zaletą, bo pewnie za kilka lat dalej sprzedamy ją w dobrych pieniądzach) -Rdza (występuje na podwoziu, ewentualnie nad szybą przednią, ale wystarczy zrobić konserwację i problem z
Polecam
20.06.2020 Civic VIII 5d 1.8 2010 / 135000
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.1L

Średnie 8.0L

Trasa 6.5L

Opinia: Jedno z niewielu aut, które wygląda zgrabnie z której strony by nie spojrzeć. Bardzo ergonomiczne (siedzi się wygodnie, podłokietniki na potrzebnej wysokości, wszystkie włączniki tam gdzie powinny być, bardzo duże schowki z przodu, w podłokietniku i pod podłogą bagażnika). 2w1: gdy ma się ochotę na
Zalety: Małe z zewnątrz (4.26), duże w środku (miejsca tyle jak w klasie wyżej) Magic seats zamieniają auto w półciężarówkę Mocne, a mimo to mało pali
Wady: Mała elastyczność: dynamiczne tylko na wysokich obrotach (a wtedy robi się głośne) Klima podaje powietrze chyba prosto z bieguna: trzeba ostrożnie ustawić nawiewy bo inaczej katar gwarantowany
Polecam
06.06.2019 VIII 2010/130000
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.0L

Trasa 6.2L

Opinia: Super auto, polecam.
Zalety: silnik, mało awaryjne, mało traci na wartości
Wady: widoczność do tyłu
Polecam
15.05.2017 Grzegorz Honda Civic VIII Hatchback 2009 r.
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.7L

Trasa 5.9L

Opinia: Niezawodny samochód, silnik bez turbiny, wysoka trwałość, niezłe zawieszenie, dużo miejsca w środku, dość twarde i głośno wewnątrz. Spalanie przy tej pojemności bardzo dobre.
Zalety: Niezawodne, pakowne, zadowalające zużycie paliwa, bezusterkowe, siedzenia magicseats, trzyma swoją cenę.
Wady: Głośno w środku po przekroczeniu pewnej prędkości, twarde zawieszenie, ograniczona widoczność do tyłu.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

4%
4%
8%
0%
55%
6%
2%
4%
19%
Suma głosów: 53