Honda

Honda Accord VIII 2.0 16V i- VTEC 156KM (R20A3)

16404
Kategoria: Honda Accord

Dane techniczne

Honda Accord VIII 2.0 16V i- VTEC 156KM (R20A3)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 156
Moment obrotowy [Nm] 192
Rodzaj wtrysku wielopunktowy
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 215
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.4

Lata produkcji: 2008-2015

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 9.8L

Średnie 7.4L

Trasa 6.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 4.2
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.4 16V 201KM 8.5 2 0 11.3 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 4) (8.4)
Trwałość silnika 9.3/10
Niezawodność auta 9.5/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 4 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 10.4L

Średnie 8.5L

Trasa 8.0L

Najbardziej awaryjna część

31%
4%
8%
4%
0%
12%
0%
4%
38%
Suma głosów: 26

Opinie użytkowników

30.03.2023 Accord VIII 2012r. 100 900km
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 9.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 8.0L

Trasa 7.0L

Opinia: Zagazowany od 70 000km (aktualnie 100 000km). Co 20 000km regulacja luzów zaworowych. To było by na tyle problemów z tym autem.
Zalety: 60% autostrada (140km/h) + 40% teren niezabudowany = spalanie LPG 10l/100km. W 100% w mieście zima 13l/100km LPG.
Wady: Trochę ciasny z tyłu jak na swoje gabaryty.
Polecam
13.01.2022 Accord VIII 2009/180000
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 11.0L

Średnie 10.0L

Trasa 9.0L

Opinia: Auto tej wagi z 2.0 to jednak za mało, ciągle kręcenie powyżej 4tys obrotów nn je jest dobrym pomysłem ani ekonomia. Motor super kulturalny, ale bardzo ugrzeczniony podług 2.0 z VII K20a6. W tej budzie chyba tylko 2.4 jechałby dobrze. Mimo to dzięki skrzyni 6 biegów już nadaje
Zalety: Niezawodność i kultura pracy. Wygodne wnętrze i zawieszenie.
Wady: Korozją co generację to szybsza. Spala trochę oleju i jest mniej dynamiczniejszy motor 2.0 niż w poprzedniej generacji.
Polecam
04.01.2022 Accord VIII 2010/ 170000
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 9.0L

Trasa 8.0L

Opinia: Accord VIII 2.0. Ogólnie fajne auto, ale połączenie 2.0 z automatem to herezja. W manualu słabo jedzie. Takie auto powinniśmy kupić 2.4 a najlepiej jakby Honda robiła v6 dla tego modelu. Pomijając mierną dynamikę która jest gorsza od poprzedniej generacji również w 2.0, to jest to przyjemne i
Zalety: przyjemne i niezawodne auto
Wady: 2.0 do takiej budy to za mało
Polecam
29.07.2017 Grzegorz Honda Accord2.0 16V i- VTEC 156KM 2013r 202 tyś
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie benzyny 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.5L

Średnie 6.8L

Trasa 8.0L

Opinia: Accord to dobry wybór i cena ponad 100 tyś za nowe adekwatna do jakości. Jazda dostojna raczej nie lubiąca wysokich obrotów, silnikowi brakuje trochę dynamiki ale jest bardzo trwały. Spalanie jak na tak duży samochód przyzwoite i dość stałe. Niestety części drogie i trzeba długo
Zalety: silnik, komfort jazdy, spalanie, zawieszenie
Wady: przy wyższych obrotach głośny, zawory, drobna elektryka
Polecam

Najbardziej awaryjna część

31%
4%
8%
4%
0%
12%
0%
4%
38%
Suma głosów: 26