Silnik 1.4 16V Twinport Z14XEP dodano: 27.03.2020

Samochód jest w stanie spalić w mieście 11litrów na 100 . Najwięcej spalił poza 14litrów , a teraz średnio spala 10l/100km

Silnik 1.4 16V VTi 95KM (EP3/EP3C) dodano: 26.03.2020

Mój ma 130tys z tego 50tys z gazem Jest po wymianie rozrządu koszt 1500zl. Dolewki oleju trzeba pilnować, ale wiem to dopiero teraz, że najlepiej dla napinacza aby oleju było na MAXA. Ostatnio zaczął szarpać na gazie, czekam na werdykt mechanika są trzy możliwości wariator, wypalone zawory, lub tylko cewka. Silnik gene0ralnie wymaga specjalnej troski, dobrego oleju częstych dolewek. Trzeba jednak przyznać że jest dość przewidywalny i aby go zepsuć trzeba naprawdę olewać wszystkie oznaki serwisu i nie zdążyło mi się aby go coś zatrzymało. Tylne tarcze w moim c3 picasso ma zespolone tarcze z lozyskiem 500zl sztuka.

Silnik 1.6 16V VTi 120KM (EP6/EP6C) dodano: 26.03.2020

Dobra dynamika, niskie spalanie

Silnik 1.6 16V EcoBoost dodano: 26.03.2020

Polecam!!!!!

Silnik 1.2 12V PureTech 110KM GPF (EB2 ADT) dodano: 22.03.2020

Auto od nowości przejechane 11 tyś km , bez awarii, dynamika do miasta w zupełności wystarcza gorzej jest na trasie powyżej 140 km/h Spalanie miasto ok 8litrów Autostrada tempomat 140 km/h -10 litrów

Silnik 1.6 16V EDIT B16SHT dodano: 22.03.2020

Co do kultury pracy silnika, to jest najwyżej poprawna jak na silnik benzynowy. Jednostka ma skłonność do generowania wibracji między 3500 a 4000 obrotów. Dość wyraźnie słyszalna praca wtryskiwaczy benzynowych na biegu jałowym w kabinie. Za to bardzo dobra elastyczność pracy i dynamika robią pozytywne wrażenie. Największy mankament to spalanie na trasie, przy 140 km/h w trzy osoby i z bagażem, to średnio około 10.5 litra, w mieście około 9 przy normalnej jeździe, bez szaleństw. Wynik spalania w trasie wysoki, a mógłby być niższy pewnie o co najmniej 1.5l, gdyby projektanci pomyśleli o dłuższych przełożeniach skrzyni biegów. Właściwie 6 bieg jest chyba tylko dlatego, że zagościł w innych współczesnych samochodach. Nie ma kompletnie żadnego wymiaru praktycznego. Generalnie manualna skrzynia biegów stosowana m.in. z tym silnikiem to porażka i pomyłka.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 5984