Silnik 2.0 16V EW10 A dodano: 18.07.2019

Przejechałem tym silnikiem ponad 110tys, obecnie auto ma 160tys przebiegu. Dobra dynamika, jadąc płynnie (co nie znaczy powoli) pali 7 w trasie. Średnie spalanie mam ok. 7.5 Fakt- auto nieduże bo to 307 hatchback. Wymieniona sonda lambda, czujnik temperatury, czyli zupełne drobiazgi. Bierze ok litr oleju na 4-5tys, ale z tego co widzę to normalne. Generalnie- bardzo polecam, szczególnie obecnie, kiedy większość nowoczesnych silników wymaga remontów po 150- 200 tys.

Silnik 2.0 16V i-VTEC K20A dodano: 18.07.2019

Bardzo dobry silnik. Potwierdzam to co pisali koledzy niżej, że charakteryzuje się dużym spalaniem. W korkach w mieście 12-14 litrów/100km. Trasa prędkosci 120km/h około 9l/100km. Ale poza dużym spalaniem to bardzo wdzięczna jednostka, prawie bezawaryjna, przez cały czas użytkowania wymieniłem tylko czujnik spalania stukowego a poprzedni właściciel zrobił regulację luzów zaworowych. Dynamika w Accordzie VII Tourer jest całkiem niezła, w trasie powyżej 100km/h jest trochę głośno ze względu na 5 biegową skrzynię. Przy 140km/h mamy na 5 biegu około 4000obr/m. Reasumując - polecam ten silnik. Najlepiej zaraz po zakupie zamontować gaz by wyeliminować jedyny mankament tej jednostki.

Silnik 1.6 16V HR16DE dodano: 18.07.2019

Silnik bez zarzutu uważam ze jest rewelacyjny w mieście 8,3 przy ciężkiej nodze litr więcej w trasie 7,8 na autostradzie gdyby nie kuna która przegryzła przewód od sondy to maskę tylko otwieram uzupełnić płyny i na wymianę oleju. Autko zbiera się całkiem przyzwoicie gdyby dalej te modele z tym silnikiem produkowali bez chwili zastanowienia następny byłby taki sam.

Silnik 2.2 16V DIRECT Z22YH dodano: 16.07.2019

Silnik 2.2 Direct na pompie Continental i poprawionym rozrządzie jest nie zawodny. po zamontowaniu instalacji LPG auto jest zdecydowanie mocniejsze niż na benzynie. Na forum ludzie piszą o częstych awariach tylko nie dopisuje że były one z początku produkcji i Firma GM je naprawiała w ramach akcji Serwisowej. Wadliwe były pompy paliwa Simens. Każdy silnik wymaga serwisu, jak będziesz dbał tak będziesz jeździł. Silnik 2.2 spala 7-10 l generujac moc 155KM i 220Nm i zero awarii. Polecam

Silnik 1.2 12V THP / PureTech dodano: 14.07.2019

Na liczniku Peugeot 308-ki wersja Aktive+ mam do dopiero 8 tyś km, więc o trwałości nie mogę się wypowiadać jeśli chodzi o dynamikę tego trzycylindrowego silniczka to jest nawet fajna, silnik ochoczo w chodzi na na obroty aż się chce dodawać gazu, czasem muszę się powstrzymywać. Na autostradzie przy prędkości 130 jest bajka cisza totalna. Nie mam jakichś aspiracji sportowych więc mi wystarcza. Jeśli chodzi o spalanie to jest nawet bardzo dobrze tyle że mało jeżdżę po mieście. Na tą chwilę jestem bardzo zadowolony i mam nadzieje że to zadowolenie szybko nie zniknie z mojej twarzy. Plan serwisowy który otrzymałem przy zakupie określa że: wymiana oleju co 15 tyś km, olej 0W20 lub 0W30, wymiana paska rozrządu 105000 tyś. km

Silnik 1.8T 20V 150KM dodano: 14.07.2019

Posiadam wersje AUM czyli 180KM po kastracji na 150KM. Obecny przebieg 325tys km. Samochód jeździ na LPG od ponad 120tys km. Spalanie oleju 1l na 100tys km więc prawie nic.. Wymienione 2 cewki. Łańcuszek jak na razie oryginalny. Silnik rozpędza Octavię w 8.5s do 100 i max jeździ 220km/h. Spalanie od 9 w trasie do 11 na autostradzie - do 150. Powyżej spalanie oczywiście rosnie. Ostatni trwały i mocny silnik grupy VW. Polecam

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 4173