Silnik 3.2 VR6 24V dodano: 23.03.2019

Posiadam tą jednostkę uturbioną 515KM i 617NM. Po modyfikacji bez zakuwania silnika zrobiłem 30 tys km i dalej hula jak ta lala, a więc jednostka pancerna a silnik nie ma lekko. Jak każdy samochód ten również ma jakieś wady, jak np. rozciągający się łańcuch rozrządu po 100tys przebiegu. Koszt 1000 + 1000 wymiana a więc tragedii nie ma. Ważne ! Wymiana oleju co 10tys tylko Mobil. Za to samochód odwdzięcza się osiągami i pięknym brzmieniem. Jest to jeden z ostatnich silników który znosi naprawdę dużo. Polecam.

Silnik 2.0 16V N43 B20 dodano: 23.03.2019

Silnik głośny, trzęsie się, spalanie średnie i dynamika średnia. Silnik bardzo awaryjny, elektronika tragiczna, cewki ulegają awarii co kilkadziesiąt tysięcy, wtryskiwacze nawalają po tankowaniu na tanich stacjach. Co chwilę wyświetlają się błędy. Moja 318i o mocy 143 psuje się co kilka miesięcy, a jest perfekcyjnie utrzymana, zadbana, od nowości, serwisowana, no niby ideał. Przy 90 tys. do wymiany był rozrząd, cewki, ślizgi, napinacz, uszczelka górna, pasek klinowy i napinacz paska klinowego... itp. przy 130 wysiadły wtryski, potem cewki po raz kolejny i do wymiany oczywiście świece. Olej trzeba wymieniać co 10 tys. i nie rzadziej niż rok. Jak będziesz tankować 98 i pilnować wymian oleju itp. da się jeździć. Uwaga to nie jest pancerna 3 litrowa rzędówka bmw... to silnik wrażliwy na paliwo z awaryjną elektroniką. Jak jeszcze ma duży przebieg to będziesz co chwilę u mechanika i elektromechanika. Naprawdę awaryjna i nieudana wersja silnikowa.

Silnik 1.6 16V TCe M5M dodano: 23.03.2019

Jeżdżę Talismanem prawie 2 lata, silnik sprawuje się bardzo dobrze, wcześniej jeździłem Megane 3 z silnikiem 1.4tce i byłem bardzo zadowolony, mam nadzieję, że 1.6Tce 200KM będzie równie bezawaryjny i wytrzymały.

Silnik 1.8 16V ECOTEC X18XE dodano: 22.03.2019

Jeśli chodzi o silnik to teraz troche przerywa przy przyśpieszaniu.Na razie tylko wymieniłem rozrząd.Bierze olej,raz wypił do dna,wycieki swoja drogą.

Silnik 3.0 R6 24V N52 B30 dodano: 22.03.2019

Od razu po zakupie założyłem instalację gazową i jestem bardzo zadowolony. Silnik bardzo dobrze chodzi na gazie, dynamika nie ucierpiała a spalanie 12-13 l gazu jak na tą pojemność i masę auta rewelacja. Co do usterek jeżdzę tym autem 4 lata i po zakupie wymienilem od razu profilaktycznie pompe cieczy chłodzacej na BEHR aby mieć spokój. W tym okresie dwa razy padła jedna z cewek co akurat jest podobno normą po zamontowaniu instalacji gazowej. Awaria jednej z cewek nie unieruchamia auta. Koszt cewki 100 pare zlotych wymiana samodzielnie w 3 minuty i po sprawie. ogolnie frajda z jazdy jest do dzisiaj, szczegolnie gdy sie wciśnie do końca na 2 -3 biegu lub jak się wyłączy całkowicie kontrole trakcji :-). Nie jest to napewno auto dla kierowców z zielonym listkiem na tylnej szybie. Włączona kontrola trakcji nie pomoże gdy wyłaczona jest wyobraźnia i brak doświadczenia w prowadzeniu auta z tylnym napędem o takiej mocy

Silnik 1.2 16V TCe D4Ft dodano: 19.03.2019

1.2TCe z LPG 800tys.km https://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-800-tys-km-przebiegu-w-clio-i-to-na-nauce-jazdy,nId,2861754?fbclid=IwAR2cDVSdXwoTXGKegFbMZwTiRk1K0JEtuHCIKIIbVQ8tyoT3qPYjUjWVLIc

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 3633