Silnik 1.4 16V TSI 122KM (EA111) dodano: 21.01.2021

Zanim poczytałem trochę o tym silniku oraz innych 1.4 TSI to miałem miałem obawy... w tej chwili mogę napisać, że bez powodu. Wymiana łańcucha mnie ominęła - poprzednik zrobił to niedługo przed sprzedażą. Samochód nie ma ze mną lekko a sprawuje się znakomicie, między wymianami oleju (10.000km) dolewam 400-500ml oleju. Dynamika całkiem spoko, mimo masy samochodu. Spalanie w trasie 5-6, w mieście 8-9, autostrada 140+ to około 9

Silnik 2.0 16V VVT 156KM (ECN) dodano: 20.01.2021

Świetny silnik, jeździłem wieloma "benzyniakami" ale ten jest po prostu bajeczny. Może nie jest najbardziej dynamiczny (Sebring JS to stosunkowo duże auto) ale praktycznie bezawaryjny - jeśli ktoś nie chce ładować się w koszta utrzymania auta od strony mechanicznej to zdecydowanie polecam.

Silnik 2.0 16V FSI 150KM dodano: 20.01.2021

Niestety w moim silniku (samochód kupiony w polskim salonie) padła uszczelka pod głowicą przy około 140 000km. Dodatkowo tak jak inni wspomnieli jest problem z gromadzącym się nagarem, który trzeba czyścić (zalecane w warsztacie) co kilkadziesiąt tysięcy kilometrów. Drugi raz nie zdecydowałbym się się na zakup auta z tym silnikiem jako, że jest to skarbonka - naprawy oscylujące na kilka tysięcy złotych.

Silnik 1.2 16V M-TEC II 81/84KM (LMU) dodano: 20.01.2021

To auto jest warte swoich pieniedzy. Duzo miejsca w tym malym aucie, tylko bagaznik to totalna porazka a samo wykonanie, eh. Skrzynia biegow slabo, ale jak za takie pieniadze wporzadku i polece.

Silnik 2.0 16V 4B11 MIVEC dodano: 19.01.2021

Mam asx 2.0 mivec 150km. Od 2013 roku w EU były montowane silniki o typoszeregu 4j11. Nowsza wersja 4b11, wersja SOHC, nastawiona pod ekonomię i oszczędność energii. Ogólnie prosty silnik: pośredni wtrysk, SOHC, brak dwumasy. Jedynie zaawansowany system zmian faz rozrządu MIVEC podobny to VTEC Hondy.

Silnik 1.0 12V Turbo 120KM (FireFly) dodano: 19.01.2021

Pomimo małej pojemności ku mojemu zaskoczeniu Jeep jest samochodem dość dynamicznym tylko potrzebuje wyższych obrotów. Dobrze wyciszony. Zamontowana instalacja LPG Tratarini EVO 01 ID .Żadnej odczuwalnego spadku mocy podczas jazdy. Spalanie cykl miejski 3,2 l benzyna 4,2 l LPG .

Silnik 2.2 16V 5S-FE dodano: 16.01.2021

dobre japonskie auto

Silnik 1.5 16V EcoBoost 150KM (Sigma) dodano: 16.01.2021

Cichy i dynamiczny, spalanie o litr większe od 1.0 do zaakceptowania. Płynniejsza i spokojniejsza praca niż promowanych teraz 3 cylindrowców. Jazda b. przyjemna, wyprzedzanie bezstresowe. Wystarczy wymieniać olej i filtry regularnie .

Silnik 1.2 12V PureTech 131KM GPF (EB2 ADTS) dodano: 11.01.2021

30tyś km.przejechane - żadnych napraw-pasek rozrządu bez zmian-jestem zadowolony-2018r.

Silnik 1.0 12V TSI 110/116KM (EA211) dodano: 11.01.2021

Posiadam fabia 1.0 TSI 110KM, jako drugie auto, przejechałem 22tkm/3lata. Jestem bardzo zadowolony z auta. Serwis w rozsądnej cennie. Średnie spalanie ok 6.2. Większość jazdy 75% autostrada z prędkość ok 140-180km/h. Przy bardzo dynamicznej jeździe. Miasto i obrzeża Plus spokojna jazda można zejść do 5 litrów. Kupił bym jeszcze raz tylko z DSG.

Silnik 1.4 16V MPI 75KM dodano: 09.01.2021

Potwierdzam padaja cewki, rozrząd drogi w wymianie jak na wartość samochodu, rozrusznik do wymiany hałasuje na zimnym, bywa problem z sondą lambda wymiana pomaga, najwazniejszy dobry olej lac nie oszczedzac silnik wtedy zaczyna mniej go brac.

Silnik 2.4 16V D4 VVT-i 2AZ-FSE dodano: 06.01.2021

Posiadam scion tc 2005 od 12lat, sprowadzony ze stanów, jestem pierwszym właścicielem w Polsce, auto nie było uszkodzone czy po zalaniu. Silnik praktycznie to samo co avensis, a oznaczenie 2az-fe i muszę powiedzieć jedno, to był pierwszy mój samochód, najlepszy prezent na studia i najlepszy samochód jaki do tej pory posiadam. Było pięcioletnie bmw, części drogie ,awaryjność , zapychający się kolektor wydechowy 14t zł po roku na naprawy tragedia, renault małe spalanie ,ale sypało się strasznie, a szczególnie sprzęgło w rezultacie, o wiele więcej wydałem na naprawy w silniku 1,2l niż na paliwo do scion-a, volkswagen pasek diesel, nigdy więcej diesel-a naprawa 7000zł auto 7 letnie. Scion-em zrobiłem 300 000 km i 2 naprawy ,ale nie silnika !!!, pierwsza pojemnik z węglem aktywnym się zapchał, 5 miesięcy jeździłem z chekiem, ale wnerwiała mnie już ta lampka i zamówiłem z usa, po wymianie i resecie z komórki wszystko ok, naprawa dwa, wymiana gum na wahacza, dałem do zrobienia w poli, a i zapomniałem 3 naprawa wymieniałem reflektory z przodu raz bo parowały.W tym silniku wystarczy zmieniać olej co 1500km i wszystko gra, silnik można łatwo podkręcić dolot injen długi i 12km więcej, sprawdzone na hamowni. Dodatkowo posiadam ravkę 2015 od 2 lat i 0 awarii można, można TOYOTA=NR1.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 7053