Silnik 1.8 16V VVT-i 1ZZ-FE dodano: 05.06.2020

Silnik jak najbardziej ok. Pracuje na taxi. Zrobiłem na tym silniku 200000 km.na gazie, regulacja luzu zaworowego co 60 tyś.Koszt ok.500 zł.Samochód toyota avensis 1.8 vvti 2002r. Branie oleju to 1,5l na 10000 km.

Silnik 1.3 16V 4E-FE dodano: 02.06.2020

Dynamika ok tylko olej pije 400 ml na 1000 km . Zrobiłem 20 000 km i zero kłopotu . Jezdze na lpg sekwencja

Silnik 1.6 i 16V Duratec Ti-VCT dodano: 02.06.2020

Silnik oferuję niezłą dynamikę, przy tym nie pali nadmiernych ilości paliwa, niestety z powodu konieczności redukcji emisji ma wykastrowany dolny zakres obrotów, mam wrażenie, że mój poprzedni focus mimo silnika 1.4 miał bardziej dynamiczny dół... Od 3 tys obrotów nie mam zastrzeżeń do osiągów silnika. Oferuje niezły kompromis jeżeli chodzi o niezawodność i przyjemność z jazdy. Przeraża mnie trochę zainstalowanie 2 katalizatorów i 4 sond lambda, gdzie zwykle jest w aucie jeden katalizator i 2 sondy...

Silnik 1.4 16V TSI 150KM (EA211) dodano: 31.05.2020

Silnik elastyczny, oszczędny i bezawaryjny. Miałem w Superbie 2016r. i spokojnie dawał sobie radę z tym autem. W pierwszej fazie użytkowania dolałem oleju 1l/10tys km. Z czasem zużycie zanikało i przy 40 tyś km nie było zauważalne. Zastosowanie paska rozrządu rozwiązało problemy poprzedniej wersji silnika 1,4TSI.

Silnik 1.4 16V TSI 140KM (EA211) dodano: 31.05.2020

Silnik bardzo elastyczny i oszczędny. W połączeniu z Octavią III jest świetnym rozwiązaniem. Bardzo dynamiczne auto. Co do trwałości się nie wypowiem bo miałem dwa takie auta, ale każde z salonu i pokonałem nimi do 25 tyś km. Oba auta w pierwszej fazie pobierały 1l oleju na 10tyś km. Po wymianie zużycie stopniowo spadało do niezauważalnych wartości.

Silnik 1.6 16V TCe M5M dodano: 31.05.2020

Silnik bardzo udany. Nie słychać aby były problemy z łańcuchem rozrządu, auto dosyć dynamiczne. Spalanie w trasie ok 120km/h wychodzi 6,8-7,0, w dosyć ciasnym mieście wychodzi koło 10l/100. W obecnych czasach jeden z lepszych silników benzynowych, bezproblemowy.

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 6192